søndag 7. september 2008

KIRKELIG VELSIGNELSE


Endelig!!! Etter tre år har kirka velsignet den borgelige inngåtte ekteskapet. Vi hadde en utrolig flott dag, og det beste av alt var å smale familien. Det eneste jeg har å utsette er at forarbeidet tok så enormt med tid og gjennomføringa gikk så ekstremt fort. Skjalg på sin side synes at det eneste som var noe å si på var at jeg sovnet av på brullupsnatta, eller kanskje jeg skal si morgenen. Tror klokken var ca 07 før vi kom oss i seng. Jeg overnatta hos Marianne, og vi dro til frisør på formiddagen. Der fikk jeg servert champagne...... Klokken 15.00 hentet pappa oss og kjørte oss til Kirka. 15.15 startet sermonien. Vi hadde middag og fest på messa som ligger utenfor leiren på Trondenes. Det var en utrolig fin feiring, med mange flotte taler og gode ord. Skal legge inn fler bilder etterhvert.... her er noen:

Ingen kommentarer: