søndag 6. september 2009

August...

Silje og jeg lekte oss med en sommerfugl (nei ikke ekte), den satte seg på nesen hennes.......... Tenk vi har en 14 åring i hus. Tiden går fort gitt.... nå skal hun begynne på konfirmasjonsskole...

Live er nå 14 uker gammel. Hun har oppdaget at hun har egene fingre og begynt å gripe etter det som er i nærheten. Hun sover fra i åttetiden på kvelden til syv tiden på morgenen, får mat og sover videre til ni-ti. Hun "snakker " og har begynt å flire. Hun er min lille Snuppsi!!!

Jeg har aldri likt høsten. Sommeren forsvinner med varmen og sola. Da lurer jeg på om det er mulig å lure familien sørover.........tror ikke det......Enda godt jeg og Marianne skal til Oslo på jentetur 18-20. september. Vi gleder oss. Live er allerede en bereist liten dame, hun skal selvsagt være med.


Ellers så har august gått med til vedhugging og opppussing av tvstua. Bilder kommer.

Ingen kommentarer: